Logo CobraDesign

Optimalizace pro vyhledavače - SEO

Alchymie jménem SEO

Dostat web či eshop výše a procpat jej ve vyhledávači třeba na první stránku nebo dokonce na první pozici není mnohdy snadné. Často je to doslova alchymie. Existují však postupy, které jsou ověřené a které mají na pozici ve vyhledávačích velký vliv. Zde uvádíme tři hlavní faktory, které podle všeho mají na SEO výsledky rozhodující vliv.

Zpětné odkazy

  • Odkazy vedoucí na Váš projekt z jiných stránek, mají velký vliv na to, jak Vás vyhledávač hodnotí. Obecně platí, že čím více jich máte, tím lépe. Nejde však jen o kvantitu, ale také o kvalitu. Čím tematičtěji budou stránky podobné těm Vaším, tím bude mít odkaz z nich na Vás směřující větší důležitost a váhu.
    Budování zpětných odkazů provádíme: registrací do českých i zahraničních katalogů, prostřednictvím vlastního systému pro výměnu zpětných odkazů, nákupem a správou zpětných odkazů.

Vlastní obsah

  • Texty, které o daném tématu na své prezentaci máte, by měly být co nejrelevantnější a cílené na dané fráze. Důležitá je optimální frekvence klíčových slov, i vlastní struktura článků. Vyhledavač samozřejmě nepozná, zda text dává smysl. Pozná ale, jak často dané fráze lidé na internetu hledají a jakou relevanci splňuje Váš projekt.
    Zaměstnáváme copywritery - lidi, kteří se specializují na psaní článků pro web. Jsou schopni Vám tak na míru napsat články a vytvořit potřebný obsah. Pro kontrolu obsahu používáme nástroje pro jeho analýzu. Pozornost musí být také věnována základním SEO prvkům jako jsou klíčová slova, titulek, či popisek webu.

Struktura a sémantika zdrojového kódu

  • Již při tvorbě stránek musí být pamatováno na principy optimalizace. A tedy zdrojový kód musí být k vyhledavači co nejpřívětivější. Šablonová řešení či výstupy z rádobyprofesionálních programů většinou nestojí za moc a ručně precizně psanému kódu se nikdy nevyrovnají.
    Každý projekt začínáme od nuly. Tak jako grafik začíná na bílém plátně, tak také kodér začíná v prázdném textovém editoru. Váš projekt vytvoříme s patřičnou péči pěkně od začátku do konce.

Tajemství mistra kuchaře

Faktorů ovlivňujících pozice ve vyhledávačích je více. Ty si již ale každá firma tají, protože se jedná o know-how. Přístupů k optimalizaci je několik.

I my máme své postupy a tajemství, kterými jsme schopni dostat Váš projekt výše. Neustále zkoušíme nové postupy a ty, které se osvědčí, rozšiřují portfolio našich možností.

Aktivní získávání návštěvnosti

Lidi, kteří k Vám přicházejí z vyhledávačů, můžeme označit za pasivně získanou návštěvnost. O její zvýšení se však můžete také aktivně zasloužit vlastní propagací. Rádi Vám poradíme, jakým způsobem investovat především do ppc reklamních kampaní. Významným reklamním prostředním je například Google se svou službou Google Adwords nebo Seznam se svým sklikem. A jsou další, záleží jen na Vás a Vašem rozhodnutí, se kterým Vám rádi pomůžeme.

Naše práce při optimalizaci

Před začátkem SEO optimalizace je nutné stanovit si cíle, kterých chceme dosáhnout. Tedy zvolit klíčové fráze, na které chceme optimalizovat. Je také vhodné vypracovat vstupní analýzu, abychom detailně zjistili slabiny prezentace a také abychom později věděli, jak na tom byl projekt na začátku a my jsme tak mohli změřit zlepšení pozic.

Poté již provedeme úpravy zdrojových kódů, jsou-li potřeba. V takovém případě je na zvážení, zda nebude nejlepším řešením této příležitosti využít k redesignu celého projektu. Dále optimalizujeme obsah - články, seo prvky a další. Následuje registrace projektu do katalogů, ale také na jiná, mnohdy placená místa. K tomuto využíváme také náš vlastní systém pro výměnu zpětných odkazů.

Záleží na množství investic, které jste ochotni do optimalizace vložit. Čím větší bude rozpočet, tím více a kvalitnějších zpětných odkazů je možné nakoupit.

Výsledky naší práce

Vyšší pozice ve vyhledávači znamená vyšší výdělky. Zde uvádíme pro ukázku několik příkladů, ve kterých jsme zákazníkům na vyšší místa dopomohli včetně screenshotů.

seo-abparfemy
seo-besenova
seo-tescoma
seo-tako
seo-postolka
GrafickéstuioCobraDesign
  • abParfémy.cz - internetová parfumerie se sklady v Brně se za poslední dva roky významně rozrostla. Investice do prezentace se vyplatily a v tomto vysoce konkurenčním prostředí se nám podařilo prezentaci dostat na klíčové fráze na první stránky na seznamu.
  • Thermal Park Bešeňová - prezentace ubytování v areálu Thermal Parku ve Slovenské Bešeňové přeskočila dokonce i vlastní prezentaci areálu na slovo "Bešeňová".
  • Tescoma eshop - aby se firma Tescoma se svou prezentací udržela před námi vytvořeným internetovým obchodem se zbožím této značky, investuje nemalé finanční prostředky do SEO služeb. My jsme její pozice i při zlomkovém rozpočtu několikrát atakovali.
  • Kočárky Tako - první místo na klíčové fráze "tako" a "kočárky tako" na Seznamu i Googlu.
  • Informační web o poštolce obecné při troše snahy dokáže předstihnout takové velikány, jakými je wikipedia nebo priroda.cz.
  • Kovářova kobyla – i Seznam už ví, které grafické studio je jednička.